Місячник безпеки життєдіяльності 2025

24.11.2025
Video file

Протягом місяця в Мовчанівському ліцеї було проведено Місячник безпеки життєдіяльності, метою якого стало формування у всіх учасників освітнього процесу відповідального ставлення до власної безпеки, набуття практичних навичок дій у різних життєвих ситуаціях та попередження небезпечних випадків.
Упродовж Місячника педагогами було організовано інструктаж з безпеки життєдіяльності для учнів, працівників закладу та батьків. У початкових класах діти переглядали тематичні мультфільми, які в доступній формі роз'яснювали правила поведінки вдома, на дорозі та у довкіллі. Учні середньої та старшої школи переглядали навчальні відеоролики з мінної безпеки, пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій.
У рамках Місячника було проведено конкурс малюнків, на якому школярі творчо відобразили важливість дотримання правил безпеки. Для різних вікових груп організовано пізнавальні квести:
«Знати добре всі повинні — руху правила єдині!» , «Безпека на
дорозі — безпека життя».
Такі інтерактивні форми роботи сприяли кращому засвоєнню теми та розвитку навичок командної взаємодії.
Особливу увагу було приділено практичній підготовці. Проведено практикуми з відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, тренування з евакуації та заняття з надання першої допомоги. Учні мали змогу ознайомитися з алгоритмами дій при пожежі, виявленні маловідомих речовин, розливу ртуті, правилами користування предметами побутової хімії.
У всіх класах класні керівники провели тематичні бесіди:
– поведінка у побуті ;
– експлуатація побутових приладів ;
- мінна безпека ;
– пожежна безпека в житловому будинку;
– дії при виявленні підозрілих чи небезпечних речовин .
Для батьків були організовані консультації щодо правил безпечної поведінки дітей, відповідальності дорослих за створення безпечних умов та профілактики нещасних випадків.
Місячник безпеки життєдіяльності мав вагоме виховне та практичне значення. Учні поглибили знання з питань безпеки, зрозуміли важливість відповідальної поведінки, отримали навички, що можуть зберегти життя в надзвичайних ситуаціях. Педагоги та батьки ще раз акцентували увагу на необхідності спільних зусиль для забезпечення безпечного освітнього середовища.
Проведені заходи сприяли формуванню у дітей культури безпечної поведінки, вихованню уважності, дисциплінованості та готовності діяти правильно в будь-яких обставинах.

Поділитися: